Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe ...
Albert Einstein

A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human ...
Alan Turing

Two things control men's nature, instinct and experience ...
Blaise Pascal

Friday, March 17, 2006

Теко има нов дизајн на блогот! :-)

Од денеска со нов дизајн.

Незнам дали Ви се допаѓа на Вас, но мене ми се допаѓа многу повеќе од тој што го имав претходно. Плус овој има 3 колони :-).

Не го направив јас, далеку од тоа :-) ... не ме бива за вакви работи.

Го превземав од Thur Broeders кој има еден куп бесплатни блог темплејти кои се компатибилни со blogger.

Типот е холанѓанец и живее во Ротердам, има доста интересни постови за тоа како да го средите дизајнот на вашиот блог, како од блог со две колони да создадете блог со три колони и ред други работи.

Ви фаќа ли око?! :-)

Comments on "Теко има нов дизајн на блогот! :-)"

 

Blogger Teko said ... (1:49 PM) : 

Тест коментар :-) ...

 

Blogger Bojan said ... (2:49 PM) : 

Ха, и мене повеќе ми се допаѓаше стариот ти блог. Да го вратиш назад! :-)

 

Blogger Teko said ... (3:50 PM) : 

Хаха, не зезај Бојан, овој е поарен :-)
Па тоа 3 колони, па фини линии :-) па IE5.0, Mozilla Firefox, Opera шо фино го прикажуваат...UNIBROWSER :-))))

 

Blogger Gjole said ... (8:53 PM) : 

абе супер ти е овој темплејт -- само можеш уште малце да го дотераш...

п.с. и супер би ти изгледало ако го тргнеш тоа nav-bar-от шо ти е најгоре :-)

 

Blogger Gjole said ... (8:54 PM) : 

..леле и забораив -- ај да мењаме линкови? :-)

 

Anonymous Moby said ... (12:58 PM) : 

Ti go proglasuvam postov za post na godinata!:)))

Pa zashto ne kazuvate vakvi raboti za paraziti kako mene:))

Vreme beshe i ja da si smenam templejt...

 

Blogger Teko said ... (4:18 PM) : 

gjole нека си стои nav-barot, тоа е респект кон blogger за можноста која ни ја нуди.
Линкови ќе смениме нема проблем

 

Blogger bi said ... (6:58 PM) : 

Теко и мене многу повеќе ми се допаѓаше стариот, и тоа најмногу ради практичноста. Овде текстот од постовите ти е многу раширен а тоа придонесува за намалена читливост. Исто, мислем и дека фонтот ти е поситен, што повторно ја намалува читливоста, но не значи и дека треба да е голем зашто го има обратнот ефект. Потоа, премногу е едноставен дизајнот што делува некако недоработено, што не значи дека треба да биде се 3д и така ќе се добие спротивен ефект. Значи, ти препорачувам злетна средина :). Поздрав

 

Anonymous Горан Андреев said ... (10:32 AM) : 

Ај честито новиот дизајн на блогот. И јас го сменив мојот пред 2 - 3 дена.

 

Blogger |BURGLAR| said ... (4:07 AM) : 

Odlicen dizajn!

 

post a comment