Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe ...
Albert Einstein

A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human ...
Alan Turing

Two things control men's nature, instinct and experience ...
Blaise Pascal

Saturday, February 18, 2006

Поефтин интернет ... Бидете упорни, ќе успеете

Супер е што МТНЕТ ги намалува цените на пакетите, и тоа треба да се поздрави.
Но, вистинскиот ефект ќе биде кога ќе се укинат ограничувањата.
Ма кај го има тоа бре? 512МB, катастрофа.
Може ова им е финта да видат дали ќе го зголемат бројот на корисници па понатаму ќе ја намалат цената уште повеќе.
Ви реков јас, математичари и статистичари им требаат на нив.

Страшна дебата се води кај револуционерите, така да дискусијата на оваа тема може да ја продолжите таму.
Волан презентира повеќе детали на неговиот блог (Доста е активен во последно време).
Panta Rei со свој осврт на оваа информација.
....сигурен сум дека и други блогери ја објавуваат оваа информација.

Во меѓувреме, можам да кажам дека имам среќа што имам неограничен и евтин интернет ... ОДЛИЧНА СТВАР ...
Оваа недела сум во Washington, DC и кога дојдов во хотелот забележав дека немам интернет во собата, т.е. конекцијата не работи ... се јавив на рецепција.
Иако беше 9 часот навечер и иако рецепционерот не е network engineer, се "растрча" и ми помогна ... ми даде нов cable модем... ЗНАЕ ТОЈ ШТО ЗНАЧИ ИНТЕРНЕТ И ШТО ЗНАЧИ ЗАДОВОЛЕН МУШТЕРИЈА ....БРАВО

Никој нема право да го кочи развојот на македонското интернет општество ...

БЕЗРЕЗЕРВНА ПОДРШКА ОД МЕНЕ ... бидете упорни ЌЕ УСПЕЕТЕ

Поздрав

Comments on "Поефтин интернет ... Бидете упорни, ќе успеете"

 

Blogger volan said ... (7:09 PM) : 

Teko fala za pofalbite i podrskata od "long distance".

Se nadevam deka ubavo si pomina vo DC. Mada i Cikaho ne e za frlanje - iako jas koga go vidov prviot pat mi bese nekako mnogu tmuren.... :):):)

 

post a comment