Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe ...
Albert Einstein

A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human ...
Alan Turing

Two things control men's nature, instinct and experience ...
Blaise Pascal

Tuesday, January 24, 2006

Ме фати носталгија ...

Ах, колку ги мразам службените патувања.
Станав рано, ненаспан, брзав да го фатам авионот. Го пишам овој текст од таму, значи го фатив добро е.
Ми се спие, страшно ми се спие. Си легнав вчера во 1 по полноќ, македонски синдром. Еве пола година сум во САД, ама никако да се навикнам да си легнувам рано, ме држи навиката од Македонија.
Покрај станувањето рано, службените патувања ги мразам и поради влечкањето на багаж, сигурносната контрола на аеродром, и пред се далеку сум од дома, од жена ми, од пријателите.

Но, има и една друга работа, што сепак ме охрабрува.
Со секое патување запознавам, нови луѓе, разменуваме искуства, станувам побогат (не материјално се разбира).
Денес треба да се видам со Ravi, Michael, Uday, Sada и Andy. Уживам кога сум во нивно друштво. Луѓето се фантастични. Покрај тоа што се експерти во своите области, сепак се и големи пријатели. Несебично го делат своето огромно искуство со мене. Тоа е добро, тоа е тоа што ми дава сила да патувам.
Друга интересна работа е тоа што само Ravi знаеше каде е Македонија. Тој е индиец, и го знае Mital, знае дека купил дел од Скопска железара(поранешен Балкан Стил), но после првата средба и моето претставување сите се заинтересираа за мојата држава. Научија правилно да го изговараат моето име.
Јас им раскажував за мојата земја, несебично го правев тоа, исто како што тие несебично го делеа своето искуство со мене.
Им покажував слики, и ... не бев свесен какви природни убавини има Македонија ... овде тоа го нема.
Ах, дали почна да ме фаќа носталгија?




Сепак овој блог треба да биде посветен на Software и IT теми.

Ladies and gentleman, shutdown your electronic devices , buckle up and preparing for landing. - рече пилотот ...

... немам време за IT тема сега ...

Страшно ги мразам патувањата ... :-)

Comments on "Ме фати носталгија ..."

 

Anonymous Anonymous said ... (2:56 AM) : 

sedi doma

 

post a comment